wtorek, 15 lutego 2011

WALENTYNKI

Walentynki Święto Zakochanych - Święto obchodzone 14 lutego, w dniu Świętego Walentego. W tym dniu zakochani obdarowują się "walentynkami" są to zazwyczaj wierszyki na walentynki, wiersze lub wyznania miłosne, niekiedy laurki i prezenty.
W naszej szkole tego dnia również, taka poczta walentynkowa działała.
Poza tym odbył się konkurs na najsympatyczniejszą dziewczynę i na najsympatyczniejszego chłopaka klas IV - VI szkoły podstawowej. Tą II - najsympatyczniejszą dziewczyną została uczennica klasy IVc Jagoda Korzeniewska.


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze w Walentynki staram się mile zaskoczyć mojego chłopaka i wybieram mu jakiś oryginalny prezent :). Na zeszłoroczne Walentynki podarowałam mu dość nie codzienny gadżet - specjalny, ścienny zegar dla spóźnialskich który to znalazłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka. Chłopak był bardzo zadowolony prezentu, a ja z pewnością w przyszłości sprawię mu jeszcze nie jedną taką niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas raczej są to planowane prezenty, bo nie chcemy sobie kupować czegoś niepotrzebnego. Tym razem bardzo bym chciała dostać tę parę butów https://butymodne.pl/sandaly-damskie-small-swan-na-plaskim-obcasie-c5540.p214.f128.html więc powiem o tym mojemu chłopakowi. On zdecyduje czy zda się na mój wybór, czy jednak będzie chciał coś sam wybrać

    OdpowiedzUsuń